• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10

اصلاح ورودی شرقی سمیرم درگیر پیچ و خم های اداری

  • کد خبر : 8491
  • 15 شهریور 1401 - 9:10
اصلاح ورودی شرقی سمیرم درگیر پیچ و خم های اداری
سیناخبر- بعد از گذشت ماه ها از قول مسئولان هنوز هیچ اقدامی در ورودی شرقی شهر سمیرم صورت نگرفته است.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر با توجه به وضعیت نابسامان و حادثه ساز بودن ورودی شهر سمیرم از سمت شرق در ۲۹ مهر پارسال گزارش پیگیری از این نقطه تهیه و مسئولان راهداری استان قول دادند در سه ماه آینده این مسیر آسفالت و اصلاح شود و امروز ۹ ماه از این وعده می‌گذرد و اقدامی صورت نگرفته است.

ورودی شرق سمیرم مسیر رفت و آمد شهر حنا، بیش از ۵۰ روستای بخش مرکزی پادنای اولیا و سفلی و مسیر منتهی به شهرستان آباده در استان فارس بوده، ولی نیازمند اصلاح، بازسازی و آسفالت است.

به دلیل دست انداز و چاله‌های جاده و تغییر مسیر رانندگان برای گریز از دست انداز تاکنون بیش از ۴۰ حادثه رانندگی در این مسیر رخ داده وعلاوه بر اینکه این مسیر ۳ کیلومتری اصلاح و روکش آسفالت نشده است به دلیل نبود نظارت، افراد متخلف اقدام به تخلیه نخاله و زباله در حاشیه این جاده می‌کنند.

 معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در بخش خبری ساعت ۲۰ اصفهان درخصوص کاهش نواقص و خرابی‌های این جاده گفت: طی اقدامات صورت‌گرفته اصلاح طرح هندسی ورودی شهری انجام شده و در قرارداد جدیدی که حدود یک تا دوهفته‌ی دیگر ابلاغ می‌شود؛ ادامه‌ی عملیات برای تکمیل طرح از سر گرفته خواهد شد.

مهدی فقهی افزود: در سال‌های گذشته درخصوص بحث ایمنی برای ورودی شهر حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده و الان حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اقدامات اولیه پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: به همکاری و کمک مسئولان شهرستانی برای اجرا و تکمیل این طرح نیازمندیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.