• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

اشتغال جوانان در مناطق کم برخوردار از اولویت های شهرستان شهرضاست

  • کد خبر : 17352
  • 11 تیر 1402 - 13:26
اشتغال جوانان در مناطق کم برخوردار از اولویت های شهرستان شهرضاست
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا گفت: اشتغال جوانان در روستاها و 9 محله هدف مناطق کم برخوردار از ضروریات و اولویت های شهرستان شهرضاست.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سید امیر جعفری در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، بانوان و خانواده که در فرمانداری برگزار شد، ضمن تاکید اجرای فعالیت های اجتماعی فرهنگی در مناطق کم برخوردار،گفت: در شهرستان صنعتی شهرضا که امکان اشتغال برای تمام جوانان وجود دارد، بیکاری معنایی ندارد.

جعفری با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد دستگاه های شهرستان ملاک ارزیابی آنهاست، گفت: افرادی که جویای شغل هستند، می توانند به سایت فرمانداری شهرضا و همچنین سایت سراسری https://shoghl.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند که از این طریق ارتباط بین کارجو و کارفرما برقرار و اشتغالزایی افزایش می یابد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شهرضا در این جلسه گفت: در مناطق کم برخوردار شهرستان ۱۳۸ خانوار زیر پوشش امور اجتماعی بهزیستی، ۵۷۷ خانوار زیر پوشش خدمات توان بخشی و ۱۷ خانواده دارای فرزند ۳ قلو و ۲ قلو زیر پوشش بهزیستی شهرضا هستند.

مرجان ناظم پور گفت:  امسال ۱۲ جلسه آموزشی با حضور ۴۴ شرکت کننده در مناطق کم برخوردار به همت اداره بهزیستی برگزارشد.

وی گفت: در سال گذشته از ۱۷۳ مورد اشتغال مددجویان اداره بهزیستی شهرضا، ۷۸ مورد مربوط به مناطق کم برخوردار بوده است.

ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و ویزیت رایگان، مشاوره، تسهیلات اشتغالزایی، اهدای سبد های غذایی، برگزاری کارگاه های مختلف سبک زندگی، حجاب، آشنایی با مضرات و معضلات مواد مخدر و سواد رسانه ای، برگزاری جشن های مختلف با رویکرد امید آفرینی، راه اندازی کارگاه نانوایی زنان خود سرپرست در محله اسلام آباد و برگزاری دوره های مهارت آموزی فنی حرفه ای از جمله خدماتی است که در مناطق کم برخوردار شهرستان ارائه شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=17352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.