• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت اول مسؤلان باشد

  • کد خبر : 19265
  • 04 شهریور 1402 - 14:45
اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت اول مسؤلان باشد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه اولویت اول مسئولان در تأمین رفاه اجتماعی باید اشتغال، مسکن و ازدواج باشد، گفت: مهم‌ترین معضلات جامعه این سه مورد است که باید برای ایجاد آن تلاش شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه یکی از وظایف دولت اسلامی اجرای احکام و تعالیم اسلامی است، اظهار داشت: برقراری امنیت در بعد فردی و اجتماعی از وظایف دولت است و باید با قوانین مناسب و امنیت‌آور برای تامین امنیت تلاش کند از آن طرف باید نیروهای قوی در دولت وجود داشته باشند که این امنیت را حفظ و با ناامنی‌ها برخورد کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی تأمین امنیت با دولت است، افزود: ایجاد، تقویت و گسترش عدالت از دیگر وظایف دولت است، دولت موظف است قوانین و مقررات لازم برای ایجاد عدالت در جامعه را وضع کند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش قوی داشته باشیم جامعه سالمی خواهیم داشت، ادامه داد: سال گذشته دشمن در مدارس و دانشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرد و آن فتنه و آشوب را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد برای اشتغال جوانان تلاش کند، تصریح کرد: دولت باید برای مسکن مردم به ویژه جوانان تلاش کند و بستر لازم برای ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری را فراهم کند.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه اولویت اول مسئولان در تأمین رفاه اجتماعی باید اشتغال، مسکن و ازدواج باشد، گفت: مهم‌ترین معضلات جامعه این سه مورد است که باید برای رفع آن تلاش شود.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر اینکه دولتمردان و مسئولان در قوای سه‌گانه باید باور کنند که از مردم هستند و باید در خدمت مردم باشند، اضافه کرد: حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنها از سوی مسؤولان دنبال شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک هفته دولت گفت: شهید رجایی و باهنر در ایمان و عمل سرآمد بودند، شهید رجایی یک انسان مردمی بود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به پیش ثبت‌نام بیش از ۵۰ هزار نفر در انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: در شهرستان شهرضا بیش از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام کردند و این حجم از ثبت‌نام پیام دارد، مردمی هستند که خود را برای خدمت‌گذاری توانمند می‌دانند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم، مسؤولان، سپاه و دولتمردان توجه کنید دشمنی‌ها وجود دارد و تمام شدنی نیست، امروز اولویت اول دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران ایجاد بحران و ناامنی داخلی است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دشمن درصدد بحران‌سازی و ناامنی است، تصریح کرد: هدف دشمن از این بحران‌ها ناامن‌سازی و مخدوش کردن امنیت جامعه است، وقتی جامعه‌ای امنیت نداشته باشد اقتصاد و صنعت پیشرفت نمی‌کند و فرار سرمایه‌ها و مغزها اتفاق می‌افتد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه مردم و مسؤولان مراقبت دائمی از انقلاب اسلامی و مراقبت از دشمنی‌ها است، بیان کرد: حفظ و تقویت وحدت ملی، مشارکت دادن مردم در همه امور، کمک کردن به آحاد مردم و کار جهادی برای خدمت به مردم باید از سوی مسؤولان دنبال شود.

طالب‌پور تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب ما در قله هستیم، سربالایی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و در آستانه رسیدن به قله هستیم نباید شوق، امید و اعتماد به خود کم شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=19265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.