• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

از مدیران نمونه شهرستان شهرضا تجلیل شد

  • کد خبر : 8331
  • 12 شهریور 1401 - 11:09
از مدیران نمونه شهرستان شهرضا تجلیل شد
سیناخبر- در جلسه شورای اداری شهریور ماه شهرستان شهرضا از مدیران نمونه شهرستان، تجلیل شد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر امام جمعه شهرضا در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد، گفت: والاترین نعمت ها آزادی و امنیت است که خوشبختانه امروز این دو نعمت در کشور ما برقرار است.

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین تجمع جهانی و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است تا دنیا با نام امام حسین(ع) آشنا و آماده ظهور قائم(عج) شود.

حجت الاسلام صالح با اشاره به روایات و احادیث ائمه اطهار(ع)، افزود: مدیر شایسته و متدین باید خود به دنبال برطرف کردن نیازها و مشکلات مردم باشد و نیاز مردم به خودش را یک نعمت حساب کند.

همچنین در این جلسه فرماندار شهرستان شهرضا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت به مناسبت هفته دولت، گفت: خدمات دولت و دستگاه های اجرایی شهرستان باید اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان اقدامات در حال انجام قرار گیرند.

سید امیر جعفری پیگیری مصوبات سفر استاندار را ضروری دانست و بیان داشت: امروز همه دستگاه ها باید کار جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

جعفری از همه دستگاه های شهرستان خواست تا زمینه لازم برای بازگشایی حضوری مدارس را فراهم کنند و آسیب های سه سال دوری دانش آموزان از محیط مدرسه و آموزش آنلاین و مجازی را در نظر داشته باشند و همه سعی کنیم تا این آسیب ها به حداقل برسد.

در پایان این جلسه از شهردار شهرضا، مدیران آبفا، امور برق و جهاد کشاورزی و روسای شبکه بهداشت و درمان و اداره راهداری شهرستان به عنوان مدیران نمونه تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.