• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

از فعالان کتابخوان در شهرضا تجلیل شد

  • کد خبر : 10831
  • 05 آذر 1401 - 12:24
از فعالان کتابخوان در شهرضا تجلیل شد
سیناخبر- به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از فعالان این حوزه در شهرستان شهرضا تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا در نشست کتابخوان، که در فرمانداری شهرضا برگزار شد گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۷۵ نفر از فعالان حوزه کتاب در زمینه های امور فرهنگی، فعالان اهدای کتاب، کتابخوانان فعال، خانواده کتابخوان، کتابخوانان خردسال فعال و ۱ نویسنده خردسال، تجلیل و تقدیر شد.

فاطمه پورخاقان افزود: در این مراسم همچنین کتا ب های( از موج تا اوج)، (مشکلات را شکلات کنید) و(مجموعه پنج جلدی قهرمان من)  معرفی شد.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این مراسم گفت: پیشرفت و توسعه هر جامعه در گرو افزایش سرانه کتابخوانی است و تولید و افزایش علم و دانش، با توجه به فهم متفاوت هر خواننده از خواندن کتاب افزایش می باد.

سید امیر جعفری با اشاره به اینکه کتاب هیچ گاه از سبد زندگی بشر حذف نمی شود، گفت: شهرستان شهرضا دارای ۳۵ کتابخانه شامل ۱۳ کتابخانه عمومی، ۵ کتابخانه دانشگاهی، ۴ کتابخانه حوزوی، ۷ کتابخانه فرهنگی و مساجد، ۱ کتابخانه آموزش و پرورش و ۱ کتابخانه مستقل است.

جعفری با اشاره به اینکه نیازمند بروز رسانی منابع کتابخانه ها هستیم، افزود: در کتابخانه های شهرستان ۴۱۹ هزار کتاب با بیش از ۱۵ هزار عضو که ۵ هزار نفر آن عضو کتابخانه های عمومی هستند، وجود دارد که امیداریم این تعداد روز به روز افزایش می یابد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.