• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه شهرضا تجلیل شد

  • کد خبر : 3040
  • 29 مرداد 1399 - 16:17
از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه شهرضا تجلیل شد
سیناخبر- به همت شهرداری و شورای شهر شهرضا از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه شهرضا تجلیل شد.

خبرنگاران حاضران همیشگی وقایع تلخ و شیرین جامعه اند که بی هیچ ادعا و چشم داشتی به ثبت دقیق وقایع، اخبار و اطلاعات می پردازند تا چراغ آگاهی را در جامعه روشن نگاه دارند.

جامعه رسانه ای شهرستان شهرضا مملو از جوانان و نوجوانانی است که با هدف اعتلای فرهنگی جامعه خویش پای در این راه نهاده اند.

شهردار شهرضا در مراسم تجلیل از فعالان حوزه رسانه که در مهمانسرای شهرداری برگزار شد، گفت: شهرداری شهرضا همواره در اجرای فعالیت های فرهنگی پیشرو بوده و رویکرد فرهنگی شهرداری، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه است.

حبیب قاسمی از افتتاح و راه اندازی اولین فرهنگسرای مشارکتی بخش خصوصی در شهرضا خبر داد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ علوی، در دهه ولایت امسال اولین خانه نهج البلاغه در شهرضا افتتاح و پرچم ” علی ولی الله” در پارک آبشار شهرضا برافراشته شد.

وی با اشاره به افزایش سه برابری تولید آسفالت در شهرضا گفت: عملیات عمرانی برای گازرسانی به کارخانه آسفالت شهرداری آغاز شده و تا ابتدای مهر ماه به پایان می رسد. 

شهردار شهرضا افزود: تاکنون با اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شهرداری بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شده است.

 قاسمی تصریح کرد: تفاهم نامه استفاده از پساب فاضلاب شهرضا برای آبیاری فضای سبز شهری بین شهرداری و آبفا منعقد شد.

وی بیان داشت: بر اساس این تفاهم نامه شهرداری مجاز به برداشت پساب با حجم ۴۰ لیتر بر ثانیه خواهد بود.

شهردار شهرضا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا از اول اسفند ماه شورای شهر بودجه ای بالغ بر یک میلیارد ریال برای ضدعفونی معابر و گذرهای شهر تصویب کرد.

قاسمی گفت: در پیک اول کرونا ستاد ویژه کرونا در شهرداری تشکیل و بیش از ۴۰۰ هکتار از معابر و گذرهای شهری ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی بیان داشت: برای کاهش مراجعات مردمی و جلوگیری از شیوع کرونا، سامانه ۱۳۷ خدمات تلفنی شهرداری راه اندازی و خدمات به صورت غیر حضوری به مردم ارائه شد.

شهردار شهرضا گازرسانی به شهرک امیرکبیر شهرضا و همکاری با اداره آبفا در راستای تامین آب شرب شهری با استفاده از چاه های شهرداری را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=3040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.