• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

آتش‌بس فعلی اذعان به شکست رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 23704
  • 04 آذر 1402 - 9:37
آتش‌بس فعلی اذعان به شکست رژیم صهیونیستی است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با تاکید بر اینکه آتش‌بس فعلی اذعان به شکست رژیم صهیونیستی است، گفت: حماس نه به عنوان یک دولت و یک کشور با امکانات زیاد بلکه به عنوان یک گروه کوچک مبارز توانست رژیم غاصب را با آن همه امکانات ضربه فنی کند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور، در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج، اظهار داشت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی بسیج بود، این شجره طیبه‌ای که امام(ره) ۴۴ سال قبل بذرش را کاشت امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده که در دنیای اسلام و فراتر از آن شاخ و برگ‌هایش گسترش پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام طالب‌پور افزود: امروز در دنیا گروه‌های جهادی حزب الله لبنان، حماس، انصارالله و حشدالشعبی عراق همه آنها اذعان دارند بسیج هستیم.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب راز پیروزی مسلمانان و وحشت و هراس دشمنان از مسلمین در برافراختن پرچم قرآن است، گفت: بسیج باید مطیع، حامی مسجد و حافظ قرآن باشد این ماموریت رهبر به بسیجی‌ها است که با مسجد و قرآن مانوس باشند.

امام جمعه موقت شهرضا تصریح کرد: بسیج پیروی از مکتب و فرهنگ ایثار و شهادت است، برخورداری از اخلاق اسلامی، طهارت و پاکدامنی و شجاعت و فداکاری باید در بسیجیان موج بزند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه جهاد و شهادت دو فصل بزرگ حرکت بسیج است، عنوان کرد: پیوند میان بسیجیان و امام زمان(عج) یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.

وی با اشاره به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب، گفت: در این دیدار رهبری به نکات قابل توجهی از جمله حضور آن بانوی قهرمان به‌همراه نوزادش در سکوی قهرمانی اشاره کردند و فرمودند، ورزش مهم است اما مهم‌تر از آن رفتارهای احترام برانگیزی است که در میدان‌های ورزشی انجام دادید، که به مراتب از مدال‌های‌تان با ارزش‌تر است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به آتش بس موقت میان حماس و رژیم صهیونیستی بیان کرد: توافق آتش‌بس بین رژیم صهیو‌نیستی و حماس از چند منظر قابل بررسی است، و باید اذعان داشت که روند فعلی جنگ اگر ادامه یابد و یا متوقف شود، در هر صورت باخت و شکست آن برای رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تاکید بر اینکه آتش‌بس فعلی اذعان به شکست رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند، رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی ضربه فنی شد، حماس نه به عنوان یک دولت و یک کشور با امکانات زیاد بلکه به عنوان یک گروه کوچک مبارز توانست رژیم غاصب را با آن همه امکانات ضربه فنی کند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.