• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

۱۱ هکتار از اراضی ملی شهرستان سمیرم خلع ید شد

  • کد خبر : 7191
  • 28 تیر 1401 - 10:14
۱۱ هکتار از اراضی ملی شهرستان سمیرم خلع ید شد
سیناخبر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم از رفع تصرف ۱۱ هکتار اراضی ملی این شهرستان به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر حسین منصورزاده داشت: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های بعمل آمده و طی اجرای حکم قطعی قضایی ۱۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ید غیرقانونی متجاوزان خارج، رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد. 

منصور زاده  اذعان داشت: جهت رفع تصرف این زمین، با ورود اداره حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به موضوع و طرح دعوی در مراجع قضایی، پیگیری‌های لازم توسط این اداره در شهرستان انجام پذیرفت، و در نهایت حکم قطعی به نفع دولت، مبنی بر محکومیت متصرف به خلع ید صادر شد.

وی گفت: حکم صادره پس از طی تشریفات قانونی و با حضور عوامل ذیربط اجرا و ضمن رفع تصرف کامل زمین به اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم تحویل شد. 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم با بیان اینکه ارزش زمین رفع تصرف شده یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است. خاطرنشان کرد: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم بوده و به جهت برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌شود.    

منصورزاده بیان داشت: مردم عزیز شهرستان سمیرم پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام بگیرند، چرا که تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضایی و تخریب بناهای احداثی، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.