• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

۱۰۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان در مرحله سفت کاری است

  • کد خبر : 12002
  • 18 دی 1401 - 9:02
۱۰۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان در مرحله سفت کاری است
سیناخبر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان با بیان اینکه در حال حاضر تخصیص پروژه به تعداد ۱۰۸ واحد برای متقاضیان انجام شده اذعان داشت: با توجه به در حال ساخت بودن این واحدها پیشرفت فیزیکی تا مرحله سفت کاری حدود ۹۷ درصد است.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر کریم طیاری در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار داشت: جمعاً بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن برای شهرستان دهاقان ثبت نام کردند که استعلامات لازم در این خصوص بعمل آمده است. 

طیاری با بیان اینکه رسیدگی به درخواست های متقاضیان و بررسی اعتراض آنان به فرم ج قرمز در این اداره انجام می شود، افزود: با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و کاهش زمان انتظار پاسخ دهی به متقاضیان این طرح و مطابق با برنامه‌ریزی که در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت، دسترسی‌های لازم برای سامانه های مرتبط در شهرستان اخذ شد. 

وی ادامه داد: براین اساس تا کنون برای بیش از یکهزار متقاضی بررسی‌های لازم و اقدامات مقتضی انجام پذیرفته است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی دهاقان با بیان اینکه در حال حاضر تخصیص پروژه به تعداد ۱۰۸ واحد برای متقاضیان انجام شده اذعان داشت:  با توجه به در حال ساخت بودن این واحدها پیشرفت فیزیکی تا مرحله سفت کاری حدود ۹۷ درصد است. 

طیاری با اشاره به آزاد سازی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: در راستای سرعت بخشی به اجرای این طرح و رفع موانع موجود، بازدید از روند اجرایی به صورت مستمر انجام می‌شود. 

وی بیان داشت: در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان، پیش بینی و مکان یابی اراضی مورد نیاز به میزان ۳۰۶ هزار متر مربع انجام و ضمن پیگیری و الحاق این اراضی به محدوده، اراضی فوق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اقدامات بعدی تحویل داده شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی دهاقان اضافه کرد: با توجه به تعداد آمار ثبت نامی برای این طرح، الحاق ۱۰ هکتار زمین دیگر به محدوده شهر دهاقان در حال انجام و پیگیری است. 

طیاری در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری این شهرستان عنوان کرد: شهرستان دهاقان دارای دو شهر دهاقان و گلشن است که هر دو این شهرها دارای طرح جامع مصوب بوده و طرح تفصیلی آن‌ها تهیه و در حال طی مراحل تصویب است همچنین جلسات متعدد کمیسیون ماده ۵ و کمیته کار برای آن‌ها تشکیل شده است. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.