• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

کشف محموله ۵ میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا کشف شد

  • کد خبر : 11833
  • 12 دی 1401 - 12:37
کشف محموله ۵ میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا کشف شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر سرهنگ سهراب قرقانی اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ قرقانی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق به کشف تعداد ۳۰۸ ثوپ انواع پوشاک، ۱۶ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، هشت دستگاه اسپیکر، سه دستگاه مودم، شش عدد دوربین چشمی دیجیتال، ۱۴ دستگاه دوربین مداربسته و چهار دستگاه لیزر مو از داخل این خودرو شدند.

وی با اشاره به اینکه کالاهای کشف شده بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این معضل اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم نیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در این خصوص، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.