• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
13

کتاب (پا به پای زندگی) به قلم فاطمه طایی خبرنگارشهرستان سمیرم رونمایی شد

  • کد خبر : 21932
  • 01 آبان 1402 - 9:57
کتاب (پا به پای زندگی) به قلم فاطمه طایی خبرنگارشهرستان سمیرم رونمایی شد
سیناخبر- آیین برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با حضور مدیرکل بهزیستی، شهردار اصفهان، مشاور وزیر ارشاد، مدیر کل تامین اجتماعی، و جمع کثیری از توانخواهان و شرکت کنندگان در ششمین جشنواره ملی رسانه معلولان در سالن بهزیستی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر در این اختتامیه  از سه کتاب منتشر شده توسط  مددجویان توانمند، با عنوان «پا به پای زندگی» به نگارش فاطمه طایی، «دلنوشته» به نگارش سحر مشایخی و «داستان زندگی بانوان معلول» به نگارش اعظم تقوی با حضور مسئولان حاضر رونمایی و تقدیر شد.

فاطمه طایی در مراسم رونمایی کتاب خود هدف از نوشتن این کتاب را مطالبه گری معلولان از مسئولان ،توجه جامعه به توانمندی معلولان و تشکر از زحمات خانواده خود که در این سالها یار وهمیارش بودند خواند.

طایی از دبیر جشنواره ،استاد منصور گلناری و کلیه عوامل جشنواره که وی را در مسیر رسالت خبر و خبرنگاری مورد حمایت قرار دادند تشکر ویژه کرد.

منصور گلناری دبیر ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: شروع و حرکت این جشنواره به علت احساس مسئولیتی بود که، امروزه دنیا به آن نیاز دارد،آغاز شد و انتظار از مسئولان کشوری چه بهزیستی، نمایندگان محترم مجلس، وزارت فرهنگ و ارشاد این است که این جشنواره را در تقویم برنامه‌های رسمی خود قرار دهند.

شهردار اصفهان، علی قاسم‌زاده نیز در این نشست گفت: چند سالی است که این جشنواره در اصفهان برگزار می‌شود و از این اقدامات و فعالیت‌های انجام شده که به نفع جامعه مددجویان صورت گرفته قدردانی می نماییم.

در ادامه سخنگوی دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه معلولین ، ساجده رضوی زاده ، گزارشی از جشنواره از ابتدا تاکنون ارائه داد: جشنواره از ابتدای سال ۱۴۰۲ کار خود را شروع و در دوم نیمه خرداد ماه اطلاع رسانی آغاز و تا پایان تیر ماه پایان یافت از ۲۷ استان اثر دریافت شد که تعداد کل آثار دریافتی ۶۲۷ اثر از ۲۲۰ شرکت کننده که ۱۱۷ نفر افراد دارای معلولیت  و ۱۰۳ نفر بدون معلولیت ، ۵۸ برگزیده، با یک گروه ۱۳ نفره از داوران در ۱۳ بخش طنز، تیتر،دلنوشته، اینفوگرافی، گزارش صوتی و تصویری، کلیپ، کاریکاتور، گزارش مکتوب، مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی، داستان کوتاه، فن بیان و عکس  داوری شد که از جمع برگزیدگان ۱۱ نفر رتبه اول، ۱۸ نفر رتبه دوم، ۱۸ نفر رتبه سوم و ۱۱ نفر قابل تقدیر می باشند.

در بخش پایانی از برگزیدگان ششمین جشنواره ملی رسانه معلولان در بخش های مختلف تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=21932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.