• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

همایش تجلیل از شوراهای شهر، روستا و عشایری شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 15181
  • 16 اردیبهشت 1402 - 9:51
همایش تجلیل از شوراهای شهر، روستا و عشایری شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- همایش تجلیل از شوراهای شهر، روستا و عشایری شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر امام جمعه شهرضا در این همایش با بیان اینکه تنها یادگار آدمی دراین دنیا اعمال نیک اوست، گفت: عملکرد مسئولین در حافظه تاریخ و مردم ثبت خواهد شد و اگر لغزشی از سوی هر کدام روی دهد جنبه شخصی ندارد بلکه ضربه ای به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد می کند.

نماینده  مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان نیز با بیان اینکه شورا ها وظیفه نظارت بر حل مشکلات را دارند،  گفت: ارزش افزوده از جیب خود مردم پرداخت می شود و باید برای خودشان خرج شود به نحوی که تاثیر آن را در زندگیشان حس کنند، مسائل و مشکلات زیاد اما تصمیم گیری ها کند است که نیاز به سرعت عمل بیشتری است.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این همایش با بیان اینکه تشکیل شورا ها در سراسر کشور نمونه ای از حکمرانی مردمی است گفت: کار شورا ها به دلیل ارتباط مستقیم با مردم بسیار مهم است.

سید امیر جعفری با بیان اینکه فاسد نبودن مسئولین کافی نیست و باید فساد ستیز بود، گفت: شورا ها برای اداره شهر و روستا برنامه مدونی داشته باشند تا از تمام ظرفیت های شهرها و روستاها استفاده کرد و تسهیلاتی که برای آن ها در نظر گرفته می شود در جهت درستی به کار رود.

بخشدار مرکزی شهرضا در این همایش گفت: برای اولین بار در بخش مرکزی شهرضا در بحث بودجه ریزی روستاها ،سه بودجه دهیاری ها، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه مدون و برای هزینه کرد انها برنامه ریزی شد.

حیدر محمدی افزود: در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم بخش مرکزی شرکت تعاونی دهیاری ها به عنوان بازوی دوم بخشداری، فعال تر شده اند.

وی بیان داشت: بخشداری شهرضا به عنوان اولین بخشداری استان به سامانه سیلبرگ دهیاری ها پیوسته که این سامانه، نظم دهی خوبی در بحث اوراق مالی دهیاری ها ایجاد می کند.

در این همایش شوراهای روستاهای قصرچم و امامزداه شاه سید علی اکبر(ع) به عنوان شورای برتر  معرفی شدند.

در حال حاضر دو شورای اسلامی شهرهای شهرضا  با ۷ عضو و منظریه با ۵ عضو و ۲۳ شورای روستا و ۵ شورای عشایری با ۹۵ عضو، در شهرستان شهرضا فعالیت می کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.