• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

نامه‌رسان‌ها، چشم انتظار احتساب سختی کار در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 9740
  • 27 مهر 1401 - 12:26
نامه‌رسان‌ها، چشم انتظار احتساب سختی کار در مجلس شورای اسلامی
سیناخبر- رئیس اداره پست شهرضا گفت: نامه‌رسانان پست با روزانه بیش از ۱۲ ساعت کار و در گرما و سرما انتظار آن را دارند که سختی کار آن‌ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر محمدکاظم سبزواری اظهار داشت: استفاده گسترده مردم از ظرفیت‌های پست علاوه بر اطمینان در انجام فعالیت‌ها، سبب افزایش بهره‌وری، کاهش حمل و نقل غیر ضروری و کاهش زمان دریافت خدمت می‌شود.

سبزواری افزود: ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده رویکرد خدمات پستی تغییر کند و این خدمات که در گذشته به عنوان کهن‌ترین وسیله ارتباطی مورد استفاده قرار می‌گرفت اکنون تبدیل به کالا، امانت، اسناد و مدارک شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون پست نقش اصلی را در تجارت الکترونیک دارد، گفت: در دوران شیوع کرونا، فعالیت شرکت پست به دلیل خریدهای اینترنتی و غیرحضوری مردم چند برابر شد، در این دوران بار کسب و کارهای دیجیتال بر روی دوش کارکنان شرکت ملی پست بود و باید حمایت‌های ویژه‌ای از این قشر زحمت‌کش شود.

رئیس اداره پست شهرضا با اشاره به مشکلات نیروهای پستی گفت: ارتقای جایگاه شغلی و حقوق معیشتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نیروهای پست بخصوص نامه‌رسان‌ها است که توجه ویژه شرکت را می‌طلبد.

سبزواری اضافه کرد: نامه‌رسانان پست با روزانه بیش از ۱۲ ساعت کار و در گرما و سرما انتظار آن را دارند که سختی کار آن‌ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

وی با اشاره به آمار روزانه توزیع محصولات پستی در شهرضا عنوان کرد: هر نامه‌رسان نزدیک ۲۰۰ عدد مرسوله را در روز توزیع می‌کند و آن هم به روز که کار سختی است.

رئیس اداره پست شهرضا با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳۰۰ هزار مرسوله وارد شهرستان شهرضا شده و بیش از ۱۶۰ هزار مرسوله از شهرضا ارسال شده است، ادامه داد: توزیع بیش از ۱۵ هزار برگ موقت و گذرنامه به مناسبت اربعین گوشه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم بوده و کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی  در سال جاری برگ زرینی از افتخار شرکت ملی پست است.

سبزواری با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات سخت افزاری و کمبودهای اداره پست شهرضا عنوان کرد: شرکت ملی پست در حد توان خود زیر ساخت‌ها را فراهم کرده ولی موتور و گوشی تلفن همراه نیاز به تعویض دارند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.