• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

مهمترین وظیفه مسئولان، امید آفرینی در جامعه است

  • کد خبر : 13906
  • 04 فروردین 1402 - 15:06
مهمترین وظیفه مسئولان، امید آفرینی در جامعه است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی در حرم مطهر رضوی فرمودند: توصیه مهم من امیدآفرینی است. همه کسانی که با مردم صحبت می کنند باید در جامعه امید را القا کنند زیرا دشمن همواره در حال القای یاس و ناامیدی است.

به گزارش سیناخبر حجت الاسلام اصغر قائمی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرضا بیان داشت: تقارن روزهای اول سال و عید نوروز با ماه مبارک رمضان نشانه برکت در سال جدید است.

حجت الاسلام قائمی افزود: ماه رمضان، ماه مهمانی خداست و باید قدر نعمت دعوت خدا را در ماهی که روزهایش بهترین روزها و شب هایش بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعت هاست، بدانیم.  

وی اظهار داشت: با توجه به شعار سال همه اعضای دولت و مسئولان باید متوجه مهار تورم و افزایش تولید باشند.

امام جمعه موقت شهرضا گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس بعضا در صحبت های انتخاباتی خود برای جمع کردن رأی، نقاط ضعف دولت را پررنگ می کنند و اصل برنامه ها را زیر سوال می برند که این اشتباه است.

حجت الاسلام قائمی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود به ویژگیهای مردم اشاره کردند که استقلال طلب، شجاع، آگاه و دارای اعتماد به توانایی های خود هستند.

وی گفت: به گفته رهبری پشتیبانی مردم از نظام، تهدیدهای بزرگ را به فرصت های بزرگ تبدیل و بعد از اغتشاشات پاییز حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه موقت شهرضا گفت: دشمنان از پیشرفت های ایران در حوزه علمی و فناوری عصبانی هستند و اقدامات زیادی در منطقه انجام شده که نتایج آن کم کم روشن می شود.

حجت الاسلام قائمی بیان داشت: سفر رییس جمهور به چین دستاوردهای زیادی داشت و  توافق ایران و عربستان، سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی به امارات، سفر هیئت ایرانی به عراق با هدف متوقف کردن فعالیت های گروهک های ضد انقلاب در عراق و گسترش مناسبات اقتصادی و این که کشورهای اسلامی مانند مصر، اردن و بحرین خواستار از سرگیری روابط سیاسی و اقتصادی با ایران شدند، نشان می دهد که مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم در آینده نزدیک حل خواهد شد.

وی افزود: مردم باید توجه کنند که دولت سیزدهم خزانه را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت که هنوز هم تمام نشده و باید شرایط دولت را درک کرد و امید به آینده داشت.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.