• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
28

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 4651
  • 30 فروردین 1401 - 12:35
مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا برگزار و مهیار حاجی مالیانی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی شد.

به گزارش روز سه شنبه سینا خبر این مراسم با حضور مدیر مسئول دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی  استان اصفهان، فرماندار شهرستان شهرضا و جمعی از مسئولین این شهر در فرمانداری برگزار شد.

 مدیر مسئول دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی  استان اصفهان که برای  مراسم تودیع و معارفه حضور داشت گفت: دو بخش عمده وظایف دولت ها سلامت و امنیت است.  بخش سلامت و انسان سالم ،محور توسعه پایدار و یک نیاز اساسی برای جامعه است.

نور الدین سلطانیان افزود: تعامل و همکاری همه دستگاه ها بایکدیگر باعث نتیجه دادن همه تلاش ها می شود. همه دستگاه ها باید کمک کنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند تا فعالیت های شبکه بهداشت و درمان به بهترین نحو نتیجه دهد.

 در این مراسم مهیار حاجی مالیانی دکترای پزشکی عمومی که داری ۱۷ سال سابقه فعالیت های مدیریتی در زمینه های معاونت درمان، معاونت بهداشتی، مدیریت شبکه در شهرستان های خور و بیابانک، اردستان، نایین و معاونت بهداشتی مرکز شماره ۲ اصفهان را در تجربه کاری خود دارد به عنوان مدیر شبکه بهداشت شهرستان شهرضا معرفی شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات ۹ ساله دکتر حجت الله تنهایی در سمت مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرضا تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.