• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

مدیران بی‌کفایت باید جای خود را به مدیران جوان انقلابی بدهند

  • کد خبر : 11764
  • 10 دی 1401 - 8:30
مدیران بی‌کفایت باید جای خود را به مدیران جوان انقلابی بدهند
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه مدیران بی‌کفایت باید عوض شوند، گفت: مردم تلاش مدیران جوان انقلابی را می‌بینند، نیروی جوان، انقلابی و مردمی بسیار داریم.

به گزارش روز شنبه سیناخبر سید احمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با گرامی‌داشت ۹ دی ماه اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه بعد از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی انقلاب سوم بود.

حجت الاسلام موسوی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بارها برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور نقشه‌های پیچیده‌ای کشیدند اما مردم با بیداری و بصیرت خود توطئه‌ها را خنثی و نقشه‌ها را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه دشمن برای فتنه اخیر بسیار برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: در کشور دشمن به دنبال نقاط قوتی است که دیده نشود و به دنبال آن است که ایران قوی نباشد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: تفاوت این نظام با همه نظام ها در این است که در رأس آن نایب بر حق امام زمان(عج) نشسته است، لذا این مؤلفه قدرت ما است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: فتنه ۸۸ با سرمایه‌داران اتفاق افتاد و در فتنه ۱۴۰۱ به سراغ سرمایه‌های نظام دانش‌آموزان، جوانان، معلمان، دانشگاه و زنان رفتند، خسارت هم وارد کردند اما دشمن به هدف خود نرسید.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم بصیر پای کار انقلاب و نظام هستند و مسؤولان نیز باید پای این نظام و مردم محکم بایستند، تصریح کرد: دشمن در رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به نظام ناکام مانده ولی همچنان فتنه و توطئه‌چینی آن‌ها علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد.

 بدنه آموزش و پرورش بدنه فعالی نیست

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه فضای مجازی نقطه ضعف ما است، ادامه داد: بدنه آموزش و پرورش بدنه فعالی نیست، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «بارها گفته‌ام اسناد لانه جاسوسی را جزو کتاب‌های درسی بیاورید»، وقتی این اسناد آورده نمی‌شود دانش‌آموزان نمی‌دانند دشمن چه دشمن قسم خورده‌ای است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مدیرانی که کفایت ندارند باید عوض شوند، مردم تلاش مدیران جوان انقلابی را می‌بینند، نیروی جوان، انقلابی و مردمی بسیار داریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم مدیری از جنس قاسم سلیمانی می‌خواهند، مدیری که وقتی به صندلی مدیریت تکیه زد با همه جانش به وسط میدان بیاید،کسی که نمی تواند مدیریت کند باید کنار برود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به مجاهدت‌های سردار دل‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب برای عزت ایران اسلامی، گفت: حاج قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرد نبود، بلکه باید به او به عنوان یک مکتب نگاه کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.