• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9

مجهزترین دکل مخابراتی در “سرتنگ” سمیرم افتتاح شد

  • کد خبر : 23722
  • 05 آذر 1402 - 11:04
مجهزترین دکل مخابراتی در “سرتنگ” سمیرم افتتاح شد
سیناخبر- سرپرست سازمان امور عشایر ایران یکی از مجهزترین دکل های مخابراتی در منطقه عشایری "سرتنگ" پادنا در شهرستان سمیرم را افتتاح کرد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سیاوش احمدی میرقائد در مراسم افتتاح این دکل مخابراتی گفت: در دنیای امروز ارتباطات و تبادل اطلاعات از طریق تلفن و فضای مجازی یکی از نیازهای اصلی مردم شده و جامعه عشایری نیز از این قضیه مستثنی نیست.

 احمدی میرقائد با بیان اینکه تلاش کرده ایم با همکاری نمایندگان مجلس، وزارت نیرو و وزارت ارتباطات دکل های مخابراتی را در تمامی مناطق عشایری توسعه و تجهیز کنیم، ابراز امیدواری کرد و گفت: به زودی شاهد افتتاح دکل های مخابراتی در مناطق عشایری “گرم آباد” و “لای سرخ” در شهرستان سمیرم خواهیم بود.

وی بیان داشت: برای توسعه گردشگری عشایر و ارتقای شاخص های توسعه در مناطق عشایری، لازم است دکل های مخابراتی را برای پوشش تلفن همراه و تلفن ثابت به دورترین مناطق عشایری ببریم و این مهم امروز میسر شده و عشایر عزیز از این نعمت بهره مند شده اند.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران ابراز داشت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای خارج کردن عشایر از اتکای صرف به دامداری و تنوع بخشی به مشاغل و درآمد آنان، طرح های توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر، توسعه کشت گیاهان دارویی و ایجاد درآمدهای پایدار دیگر را در مناطق عشایری اجرا کرده ایم.

فرماندار سمیرم نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد طی هفته های آینده برای افتتاح دکل های مخابراتی بیشتر برای عشایر شهرستان، شاهد حضور مجدد سرپرست سازمان امور عشایر کشور، مسئولین وزارت نیرو و وزارت ارتباطات در سمیرم باشیم.

براساس اعلام رئیس امور عشایر سمیرم، در سفر سرپرست سازمان امور عشایر ایران به این شهرستان، در مجموع پروژه‌هایی به ارزش ۳۰میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و کلنگ زنی شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.