• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا معرفی شد

  • کد خبر : 23165
  • 22 آبان 1402 - 12:47
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا معرفی شد
سیناخبر- با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر جانشین فرمانده انتظامی استان در این مراسم که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و سلامت دو رکن اساسی جامعه بشری است، گفت: امنیت پایدار بواسطه مشارکت مردمی و تلاش شبانه روزی پلیس هوشمند، مقتدر و با کفایت محقق می شود.

سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان بسیار مهم نظام جمهوری اسلامی است، افزود: امنیت یک مقوله تبلیغاتی نیست بلکه باید به نحوی باشد که خود مردم آن را احساس کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی شهرستان شهرضا در حوزه امنیت پایدار جایگاه ویژه ای در استان دارد، گفت: به دلیل جایگاه بسیار حساس شهرستان و واقع شدن در کریدور شمال به جنوب کشور به زودی شاهد افزایش ایمنی و تجهیزات ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا خواهیم بود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دراین مراسم گفت: در ۸ ماهه امسال به همت نیروی انتظامی شهرستان شهرضا بیش از ۳۰ باند سارقین منهدم و منجر به کشف بیش از ۶۴۳ فقره سرقت و بازگشت اموال مسروقه به مالباختگان شد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان گفت: ۵۱۱ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که منجر به کاهش ۱۰ درصدی سرقت و سرقت ها و جرایم خشن در سطح شهرستان شد.

سرهنگ پورخاقان افزود: در حوزه پلیس مواد مخدر موفق به کشف و ضبط هزار و ۱۲۰ تن موادر مخدر و دستگیری ۴۳۰ معتاد، ۲۴۲ توذیع کننده و ۱۴۴ قاچاق چی مواد مخدر شدیم.

وی با بیان اینکه در این مدت ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده، گفت: امسال تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان کشف شده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۱۸۸ درصدی کشفیات بودیم.

در این مراسم از زحمات ۸ ماهه سرهنگ شکرالله پورخاقان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر و سرهنگ صادق کاظم زاد به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا معرفی شد.

سرهنگ کاظم زاد پیش از این فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان را بر عهده داشت و همچنین سابقه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا را نیز در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.