• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

فاصله طبقاتی در جامعه، مصداق بی عدالتی است

  • کد خبر : 8435
  • 14 شهریور 1401 - 10:31
فاصله طبقاتی در جامعه، مصداق بی عدالتی است
سیناخبر- رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عدالت تنها به دست دستگاه قضا اجرا نمی شود و رسیدگی به معیشت مردم و رفع فاصله طبقاتی، فقر و گرسنگی عین عدالت است.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا که در فرمانداری برگزار شد، افزود: عدالت، حق‌طلبی و مبارزه با فساد از ویژگی‌های سرآمد کارگزاران در جمهوری اسلامی و حق‌کشی و تعرض به حقوق مردم و انفال و بیت‌المال جزو مصادیق بی‌عدالتی است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بیان داشت: امروز فصل رویش جوانه های خدمت صادقانه به مردم است و اگر کسی شعار داده و به آن عمل نکند، خیانت کرده است.

وی گفت: مدعیان آزادی دروغین برخورد قانونی با مخلان آسایش و امنیت مردم را بی عدالتی می خوانند اما قوه قضاییه با این رفتارها مقابله کرده و مصمم به حفظ حقوق شهروندانی است که به قانون، شرع و اخلاق، احترام می گذارند.

رییس کل دادگستری استان کشف حجاب و ترویج برهنگی را از مصادیق جرم دانست و افزود: قوه قضاییه با همه موارد کشف حجاب به طور قاطع برخورد می کند. 

در این مراسم از زحمات وحید همت نژاد رییس سابق دادگستری شهرستان شهرضا تقدیر شد و محمد جواد بدریان که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بود به عنوان رییس دادگستری و امیرحسین رضایی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.