• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
2
به همت اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرضا و با همکاری انجمن خوشنویسان شهرضا

دومین مرحله طرح ملی کتابت قرآن کریم در شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 28723
  • 22 اردیبهشت 1403 - 13:35
دومین مرحله طرح ملی کتابت قرآن کریم در شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا گفت: دومین دوره طرح سراسری کتابت قرآن کریم با مشارکت جمعی از هنرجویان کودک و نوجوان انجمن خوشنویسان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر فاطمه پورخاقان افزود: این برنامه به ابتکار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در راستای تجلی و پیوند برنامه های موضوعی قرآن و عترت در کتابخانه های عمومی با برنامه های ترویج کتابخوانی و زیرنظر مربیان خوشنویس و همکاری بی شائبه مدیر انجمن خوشنویسی شهرستان  استاد  محمد جواد رحمتی  در کتابخانه‌ عمومی علامه طباطبایی شهرستان شهرضا اجرا شد.

پورخاقان بیان داشت: در این دوره هنرجویان کودک و نوجوان انجمن خوشنویسان شهرضا مرحله دوم کتابت یک جزء از قرآن کریم را به مناسبت دهه کرامت  اجرا کردند و ترجمه آیات قرآن کریم نوشته شد.

وی گفت: در اولین دوره این طرح که به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در ۳۱ استان کشور با اختصاص سهمیه کتابت به هر استان اجرا شد، صفحات قرآن کریم با توجه به تعداد کتابخانه های عمومی هر استان و علاقمندان محافل قرآن و عترت در استان ها تقسیم و کتابت شد که هنرجویان خوشنویس ۳۲ صفحه از قران کریم را تحریر نموده و در مرحله دوم ترجمه آیات توسط این عزیزان به رشته تحریر درآمد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=28723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.