• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

خواسته اصلی مردم برخورد با عاملان اغتشاشات توسط دستگاه قضایی است

  • کد خبر : 9933
  • 08 آبان 1401 - 8:46
خواسته اصلی مردم برخورد با عاملان اغتشاشات توسط دستگاه قضایی است
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: ضمن تقدیر از مسئولان امنیتی، نظامی و قضایی کشور، مماشات و مدارا با اغتشاشگران حد و حساب دارد، مردم انتظار دارند بعد از گذشت ۴۰ روز سران اغتشاشگران مجازات شوند.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح امام در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت زائران شاهچراغ، اظهار داشت: در ادامه رذالت و خباثت دشمنان دین این واقعه دردناک اتفاق افتاد و امیدواریم خون این مظلومان سبب مغلوب شدن استکبار جهانی شود.

حجت‌الاسلام صالح با اشاره به سابقه تاریخی خباثت و دشمنی دشمنان دین گفت: این اتفاقات که امروز در کشور واقع شده برای اولین و آخرین بار نخواهد بود، به دلیل اینکه هر جایی که یک مجموعه عدالت‌طلب و متدین خواستند دین خدا را پیاده و مردم را با آن آشنا کنند، دشمن فوراً قد علم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این حوادث، حوادث تازه‌ای نیست و دشمن در مقابل تحول انقلاب بی‌تفاوت نیست، گفت: با استقرار دولت سیزدهم مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و مردم امیدوار شدند، بنابراین دشمن برنامه‌ریزی کرد و اینجا است که مردم وظیفه دارند وحدت و یکپارچگی خود را در مقابل دشمن حفظ کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه این آشوب‌ها نشان حقانیت راه ملت ایران است، تصریح کرد: باید نسبت به اصول نظام و انقلاب روز به روز جدی‌تر باشیم و سستی به خود راه ندهیم.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه مسئولان وظیفه سنگینی بر دوش دارند و دشمن ممکن است از نقاط ضعف سوءاستفاده کند، عنوان کرد: مسؤولان باید امروز در خدمت مردم باشند و بهانه را از دست دشمن بگیرند و اجازه ندهند آشوب‌گران و عوامل خارجی آسایش و اقتصاد مردم را خراب کنند.

صالح با تأکید بر اینکه در مقابل آشوب و اغتشاش نباید سکوت کرد، خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر از مسؤولان امنیتی، نظامی و قضایی کشور، مماشات و مدارا با اغتشاشگران حد و حساب دارد، مردم انتظار دارند بعد از گذشت ۴۰ روز سران اغتشاشگران مجازات شوند.

امام جمعه شهرضا گفت: کسانی که مغرضانه از خارج دستور می‌گیرند و به دستور عوامل خارجی این آشوب را به پا کردند و به هیچ چیز رحم نمی‌کنند، باید مجازات شوند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.