• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

جسم بی‌جان مرد ۴۶ ساله در کوه‌های روستای قمیشلو دهاقان پیدا شد

  • کد خبر : 5514
  • 08 خرداد 1401 - 11:02
جسم بی‌جان مرد ۴۶ ساله در کوه‌های روستای قمیشلو دهاقان پیدا شد
سیناخبر- رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دهاقان از پیدا شدن پیکر بی‌جان فرد مفقود شده ۴۶ ساله در کوه‌های حوالی روستای قمیشلو این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روز یکشنبه سینا خبر داریوش بهرامی گفت: پس از اطلاع از موضوع گم شدن این فرد بلافاصله اکیپ‌های امدادی هلال‌احمر، بسیج، آتش‌نشانی، منابع طبیعی و نیروهای مردمی به منطقه اعزام و کار جستجو را آغاز کردند.

بهرامی بیان کرد:  پس از ۱۹ ساعت عملیات جست‌وجو، پیکر بی‌جان فرد گمشده در کوه‌های حوالی روستای قمیشلو  توسط اکیپ‌های امدادی پیدا  و جسد  فرد مذکور توسط نیروهای امدادی  به پایین کوه  حمل و جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شد.

 وی با بیان این‌که علت فوت پس از کالبدشکافی توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شودگفت: در طول مدت عملیات، فرماندار، بخشدار، فرماندهان نظامی و انتظامی، عوامل امدادی، شورای اسلامی و دهیاری روستای قمیشلو و دزج و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج و موسی‌بن جعفر (ع) روستای قمیشلو در صحنه حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دهاقان در پایان خاطرنشان کرد:  توصیه ما به مردم عزیز این است که هر زمان که برای تفریح و یا شکار به مناطق کوهستانی می‌روند به هیج عنوان تنها به ارتفاعات نروند و حتماً هم تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

 مرد ۴۶ ساله اهل روستای دزج دهاقان که روز گذشته  به کوه‌های اطراف روستای قمیشلو رفته بود، مفقود  و پس از اطلاع خانواده وی به جمعیت هلال‌احمر، عملیات جست‌وجو آغاز شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.