• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

بیش از یک تن مواد مخدر در شهرضا کشف شد

  • کد خبر : 7907
  • 25 مرداد 1401 - 8:52
بیش از یک تن مواد مخدر در شهرضا کشف شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک تُن و ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات هوشمندانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش روز سه شنه سیناخبر سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه خود از انتقال ۲ محموله مواد مخدر از کشورهای شرقی به سمت مرکز کشور مطلع و در کمتر از ۲۴ ساعت طی ۲ عملیات ویژه یکی از آنها را در ورودی شهرستان شهرضا و دیگری را در ورودی شهرستان خورو بیابانک شناسایی و کشف کردند.

سردار میرحیدری در تشریح جزئیات این عملیات افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ورودی شهرستان شهرضا یک دستگاه خودروی کامیون حامل گندله آهن که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود را متوقف و یک تُن تریاک که به شکلی ماهرانه در زیر بار خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بودند را متوقف و در بازرسی از آنها ۴۰۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۵ سوداگر مرگ در اقدامات صورت گرفته، کشف این حجم از مواد مخدر را نشانگر دقت، مجاهدت و تلاش هوشمندانه ماموران پلیس استان عنوان کرد و اظهار داشت، از همین جا به افراد فریب خورده ای که با سوداگری مواد مخدر در راستای اجرای برنامه های دشمن قدم برمی دارند اعلام می کنم بدانند پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آنها به هیچ نحو کوتاه نخواهد آمد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.