• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

برنامه های دهه فجر امسال اعلام شد

  • کد خبر : 12562
  • 11 بهمن 1401 - 17:52
برنامه های دهه فجر امسال اعلام شد
سیناخبر_  فرماندار شهرستان شهرضا با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت امسال برنامه‌های مختلفی در دهه فجر در سطح شهرستان برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر سید امیر جعفری گفت: مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز برنامه های دهه مبارک فجر صبح دوازدهم بهمن از ساعت ۹ صبح  در آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) برگزار می شود و پس از آن در ساعت ۱۰ صبح حرکت کاروان خودرویی و موتوری در سطح شهر را خواهیم داشت.
جعفری گفت: در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان به صدا در خواهد آمد و به این منظور برنامه‌ای در یکی از مدارس شهر با حضور مسئولین اجرا خواهد شد.
وی افزود: شام چهارشنبه دوازدهم بهمن نیز برنامه سخنرانی در حسینیه شهدا واقع در میدان حر برگزار می شود و برپایی مراسم جشن انقلاب  در سطح مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های این دهه می باشد.
فرماندار شهرضا گفت: محافل تلاوت قرآن با محوریت سوره فجر در مساجد و مدارس شهرستان در طول این ایام بر پا و جشن میلاد حضرت علی(ع) همراه با جشن انقلاب در مساجد شهر و روستا ها برگزار می شود.

یکی دیگر از برنامه‌های محوری دهه مبارکه فجر که فرماندار شهرضا به آن اشاره کرد مراسم مهمانی  لاله ها و عطر افشانی گلزار شهداست  که همزمان با سراسر کشور  عصر روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در گلزار شهدای امامزاده شاهرضا(ع) و گلزار شهدای روستاهای شهرستان برگزار می شود‌.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه های دهه فجر که به منظور ایجاد شور و نشاط بین شهروندان  برنامه‌ریزی‌ شده برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه خانم ها و آقایان در سطوح مختلف سنی است که از جمله این برنامه ها مسابقه رالی خانوادگی می باشد که در تاریخ ۱۵ بهمن اجرا می گردد.
برپایی نمایشگاه توانمندی‌های هنری، بانوان کارآفرین، افتتاح دو مرکز نیکوکاری در محلات شهر، افتتاح پروژه های اشتغالزایی و  افتتاح پروژه های عمرانی شهر و روستا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، قرآنی بین اقشار مختلف جامعه و برگزاری نشست‌های مختلف روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مساجد، مدارس و محله های شهر از دیگر برنامه‌هایی است که فرماندار شهرضا به آن اشاره کرد.
جعفری گفت: شب ۲۲ بهمن همزمان با طنین انداز شدن ندای الله اکبر مراسم نورافشانی در نقاط مختلف شهر اجرا می گردد.
وی در پایان به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت در شهرضا و شهرمنظریه همچنین روستاهای کهرویه، اسفرجان، هونجان و امین آباد  راهپیمایی برگزار می گردد که مراسم شهرضا راس ساعت ۱۰ صبح از میدان تاسوعا به سمت میدان حر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.