• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
شهردار دهاقان:

آرامستان باغ فردوس توسعه پیدا می‌کند

  • کد خبر : 15176
  • 14 اردیبهشت 1402 - 10:43
آرامستان باغ فردوس توسعه پیدا می‌کند
سیناخبر- شهردار دهاقان گفت: عملیات آبرسانی به مجموعه آرامستان باغ فردوس، نصب نیمکت، سطل زباله و فلاور باکس، کاشت گل‌های فصلی، نصب ۱۶ دوربین حفاظتی، نماکاری دیوارهای خارجی سالن اجتماعات به مساحت ۲۸۰ مترمربع و عملیات احداث سرویس بهداشتی به تعداد شش چشمه از اقدامات شهرداری به منظور توسعه آرامستان است.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر نادر بدریان با اشاره به توسعه آرامستان باغ فردوس شهر دهاقان، اظهار کرد: عملیات ساخت و نصب در و پنجره‌های فلزی به وزن ۳۰۰ کیلوگرم، اجرای تأسیسات مکانیکی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و اجرای تأسیسات برقی ساختمان به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در آرامستان باغ فردوس اجرا شد.

بدریان افزود: عملیات خاک‌ریزی و شیب‌بندی پشت‌بام به مساحت ۱۴۵ مترمربع، سرامیک‌کاری زیرزمین و آبدارخانه به مساحت ۲۵۵ مترمکعب، دیوارچینی با بلوک سیمانی اطراف سالن اجتماعات به حجم ۶۰ مترمکعب و اجرای گچ‌کاری ساختمان آبدارخانه به مساحت ۱۲۰ مترمربع اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری اطراف سالن اجتماعات به طول ۲۰۰ متر، عملیات خاکبرداری و اجرای برق ترانس تا سالن اجتماعات به طول ۱۵۰ متر، عملیات گازرسانی به سالن اجتماعات و مجموعه آرامستان باغ فردوس اجرا شده است.

شهردار دهاقان اضافه کرد: عملیات آبرسانی به مجموعه آرامستان باغ فردوس، نصب نیمکت و سطل زباله به تعداد ۳۸ عدد، نصب ۱۸ فلاور باکس و کاشت گل‌های فصلی، نصب ۱۶ دوربین حفاظتی، نماکاری دیوارهای خارجی سالن اجتماعات به مساحت ۲۸۰ مترمربع و عملیات احداث سرویس بهداشتی به تعداد شش چشمه از دیگر اقدامات شهرداری دهاقان در محل آرامستان است.

بدریان از زیرسازی و آسفالت جاده تپه نورالشهدا (خیابان ایثار) خبر داد و گفت: در این پروژه زیرسازی و خاک‌ریزی به حجم چهار هزار مترمکعب و اجرای عملیات روکش آسفالت به مساحت ۱۰ هزار مترمربع انجام شد.

دهاقان مرکز شهرستان دهاقان در استان اصفهان است و در فاصله ۹۶ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.