• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
10

ستاد شهرستانی کنگره شهدای استان در سمیرم تشکیل شد

  • کد خبر : 14147
  • 17 فروردین 1402 - 9:48
ستاد شهرستانی کنگره شهدای استان در سمیرم تشکیل شد
سیناخبر- فرماندار سمیرم از تشکیل ستاد کنگره شهدای استان اصفهان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سیناخبر اصغر هدایت با اشاره به تشکیل ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار داشت: دفاع مقدس به فرموده رهبر انقلاب گنجینه تمام نشدنی در فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است که هر چه از این گنجینه برداریم بیشتر می‌شود که کمتر نمی‌شود.

هدایت افزود: اگر عزت، اراده، از خودگذشتگی، خلوص و کمال می‌خواهیم در دفاع مقدس باید دنبال آن بگردیم که مغفول مانده و باید از این گنجینه بهره‌ای ببریم و قطره‌ای از اقیانوس بی‌کرانش بچشیم؛ در این خانه بی‌جواب نمی‌مانید چرا که شهدا ناظر بر اعمال همه هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان سمیرم با تقدیم ۴۰۰ شهید جاویدان تاریخ، حق مطلب را ادا کردند و به لطف خدا و استعانت از شهدا باید کار را سر و سامان بدهیم و در اولین فرصت ستاد شهرستانی را تشکیل بدهیم چرا که افتخار نظام جمهوری اسلامی، شهدا، امنیت و توفیقاتش است.

فرماندار سمیرم خاطرنشان کرد: امنیت یک مقوله اجتماعی است و صرفا مقوله‌ای نیست که چهار دستگاه مسئول آن باشد؛ اگر در حوزه امنیت از مردم غافل شویم کم می‌آوریم بنابراین باید مردم را در امور دخالت دهیم تا امنیت حاصل شود.

هدایت با اشاره به شعار سال تأکید کرد: باید اقتصاد را مردمی کرد و وظیفه ما مسئولان فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری و تسهیل در  اشتغال‌زایی است و در این راستا همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.