• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
19

پیکر معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین می‌شود

  • کد خبر : 5363
  • 03 خرداد 1401 - 9:54
پیکر معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین می‌شود
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان از تشییع و تدفین پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی در این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام روز پنجشنبه و جمعه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر علی جمشیدیان در جلسه ستاد برنامه‌ریزی استقبال از پیکر مطهر شهید محمود دهقانی اظهار داشت: شهدای عزیز ما خودشان تدبیر می‌کنند که مراسم چگونه برگزار شود و چگونه مردم از این فیض بهره‌مند شوند و این نیست که ما دور میز جمع شویم و مدیریت مراسم را انجام دهیم.

جمشیدیان ادامه داد : برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده تا حداکثر استفاده را از این اتفاق که پس از بیش از ۳۰ سال چشم انتظاری، خانواده‌ای شاهد بازگشت شهیدش است را  ببریم و به نحو شایسته از خانواده این شهید والا مقام تقدیر کنیم.

وی بیان کرد: در جهت برگزاری بهتر برنامه‌ها کمیته‌هایی تشکیل شده است که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند و در این راستا فعالیت خود را انجام خواهند داد.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و نشر محتواهای مربوطه را با همکاری اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی را بر عهده دارند و همچنین پوشش خبری مراسم را هم انجام خواهند داد.

جمشیدیان افزود: کمیته‌های پشتیبانی، امنیتی انتظامی ، امداد و بهداشت،فضا سازی،  حمل و نقل ، ارتباطات، تدفین و محتوا نیز برنامه‌هایی که ابلاغ  می‌شود را انجام خواهند داد.

وی خاطر‌نشان کرد: مراسم استقبال و تشییع شهید دهقانی روز پنجشنبه پس از تحویل پیکر مطهر شهید از اصفهان در روستای پوده انجام و پس از برگزاری برنامه‌های  پیش‌بینی شده ستاد روستایی پیکر مطهر شهید روز جمعه در روستاهای شمالی، شهر گلشن، شهر دهاقان انجام و پس از نماز جمعه نیز مراسم تدفین در روستای پوده انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.