• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
16

۴۲ گروه محرومیت‌زدایی بسیج در دهاقان فعالیت دارند

  • کد خبر : 4767
  • 04 اردیبهشت 1401 - 10:52
۴۲ گروه محرومیت‌زدایی بسیج در دهاقان فعالیت دارند
سیناخبر- جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: در موضوع سازندگی ، سه قرارگاه در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند که ۴۲ گروه محرومیت‌زدایی ذیل این قرارگاه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

عماد بهرامی  با اشاره به فعالیت کارگروه فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت : این کارگروه  سه محله کرامت داشت که با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در این محلات  ۳ کارگاه در قالب ۴۰ جلسه در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  طی یک سال گذشته برگزار شد.

بهرامی گفت : در موضوع سازندگی، سه قرارگاه در حال فعالیت هستند که ۴۲ گروه محرومیت‌زدایی ذیل این قرارگاه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند، در سالی که گذشت  ساخت و مرمت ۱۵ منزل مسکونی محرومین توسط گروه‌های محرومیت‌زدایی بسیج انجام شد.

وی  در همین راستا  با اشاره به توزیع کمک‌های مؤمنانه در بین جامعه هدف گفت : ۸ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه‌های محله محور شهید سلیمانی  توزیع شد و در  روزهای آتی نیز بیش از هزار بسته در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان به فعالیت‌های کارگروه علمی بسیج دهاقان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای علمی، برگزاری ۶۰ کلاس تقویتی برای پایه‌های مختلف تحصیلی، توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان کم بضاعت، اعطای ۴۲ وام خرید تبلت و گوشی، برگزاری ۱۰ جلسه پاسخ به شبهات در یک سال گذشته برگزار شد.

بهرامی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازندگی، علمی، فرهنگی اجتماعی و اشتغال‌آفرینی در سال گذشته خبر داد و گفت:  این نمایشگاه با ۷۵ غرفه میزبان تعدادی از  تولیدکنندگان استان‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز بود.

وی از تأسیس یک  مرکز مشاوره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خبر داد و گفت: در این مرکز مراحل مشاوره شامل انجام تست‌های روانشناسی، مشاوره روان‌شناختی، مشاوره خانواده، روابط میان افراد، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره کارآفرینی،  توسط افراد مجرب به متقاضیان ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.