• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
20

سارقان میلیاردی یک معدن در شهرضا دستگیر شدند

  • کد خبر : 1232
  • 15 اسفند 1400 - 11:33
سارقان میلیاردی یک معدن در شهرضا دستگیر شدند
سیناخبر- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری سارقانی خبر داد که ۶۰ میلیارد ریال اموال یک معدن را سرقت کرده بودند.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سرهنگ صادق کاظم‌زاد، اظهار کرد: درپی وقوع یک مورد سرقت همراه با خشونت و اعمال زور در یکی از معادن مناطق کوهستانی شهرستان شهرضا، بلافاصله عوامل تجسس این فرماندهی وارد عمل شدند.

سرهنگ کاظم زاد با بیان اینکه پس از انجام اقدامات تخصصی توسط عوامل کلانتری ۱۱ این فرماندهی، دو سارق که از کارگرهای اخراجی معدن بودند شناسایی و با انجام هماهنگی‌های لازم دستگیر شدند، افزود: سارقان دو دستگاه پیکور بیل مکانیکی و قلم پیکور بیل مکانیکی، ابزارآلات بیل‌ها، کابل، تجهیزات برقی و یک کامیون بنز را سرقت کرده بودند که حین فروش اموال به یک مالخر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه، توسط کارشناسان مربوطه حدود ۶۰ میلیارد ریال اعلام شده است، ادامه داد: درخصوص این سرقت، پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه علی‌رغم توصیه‌های صورت گرفته متأسفانه همچنان شاهد وقوع سرقت به خصوص در اماکن خصوصی هستیم. مالکان اماکن خصوصی، شرکت ها، کارگاه های صنعتی را به توجه به هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات مدرن پیشگیری از سرقت توصیه‌ و خاطرنشان کرد:  بکارگیری آموزش های پلیس، فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب می‌کند و در صورت وقوع نیز به دستگیری سارقان و کشف اموال سرقت شده، کمک می کند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=1232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.