• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

زیرگذر ورودی شهرک صنعتی دهاقان در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 20335
  • 29 شهریور 1402 - 10:55
زیرگذر ورودی شهرک صنعتی دهاقان در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد
سیناخبر- سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث زیرگذر شهرک صنعتی دهاقان و دیوار حائل بتنی خروجی پل غدیر شهرستان لنجان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر حامد ایرج‌پور اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد ورودی شهرک صنعتی دهاقان، پروژه احداث زیرگذر این شهرک در دستورکار قرار گرفت.

ایرج پور افزود: این پروژه از آبان سال گذشته در محور شهرضا- دهاقان در جنوب استان اصفهان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این عملیات ابتدا راه دسترسی این شهرک اصلاح شده و با احداث زیرگذر، تاکنون ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان با اشاره به اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی این پروژه بیان کرد: پروژه احداث زیرگذر ورودی شهرک صنعتی دهاقان در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

ایرج‌پور خاطر نشان کرد: احداث دیوار حائل بتنی به طول ۸۵ متر در خروجی پل غدیر شهرستان لنجان از دیگر اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به منظور حذف و اصلاح نقاط پرحادثه در محورهای استان است.

وی گفت: این پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از تیرماه سال گذشته با هدف افزایش ایمنی تردد این نقطه پرتگاهی در محور اصفهان – شهرکرد آغاز شده است.

سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان افزود: این عملیات با خاک‌برداری، احداث دیوار و ارتقای روکش آسفالت در آن مقطع درحال انجام است و به‌زودی تکمیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=20335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.