• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

در مسائل فرهنگی باید فاطمی وار حرکت کنیم

  • کد خبر : 24207
  • 18 آذر 1402 - 9:41
در مسائل فرهنگی باید فاطمی وار حرکت کنیم
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با تاکید بر اینکه در مسائل فرهنگی باید فاطمی‌وار حرکت کنیم گفت: کشور در مبانی خانواده باید اسلامی حرکت کند و رشد جمعیت نیز باید با قوانین دینی برنامه‌ریزی شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام صادق کفیل، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: وضعیت فرهنگی کشور نامناسب است و کشور متولی فرهنگی ندارد.

حجت‌الاسلام کفیل  با بیان اینکه در مسائل فرهنگی باید فاطمی وار حرکت کنیم، افزود: برای بحران‌های فرهنگی کشور دولت و مجلس هنوز نتوانسته‌اند برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه تزلزل نظام خانواده و کاهش فرزندآوری باید درمان شوند، گفت: تمام دنیا به دنبال درمان کنترل جمیعت کشورشان هستند، کشور در مبانی خانواده باید اسلامی حرکت کند، برای حل مسئله جمعیت و رشد آن باید قوانین دینی برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه برای احیای دین باید قدم برداریم، عنوان کرد: دغدغه اول رهبر انقلاب دغدغه فرهنگ، دین مردم و نظام خانواده است.

حجت‌الاسلام کفیل با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی و فلسطین تصریح کرد: مردم فلسطین به میدان آمدند و مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند و این رژیم را بر زمین زدند و به جرأت می‌توان گفت وضعیت را برای آمریکا و اروپا بحرانی و سخت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه قرار داریم و این روزها فرصتی است تا با شخصیت سیاسی این بانوی بزرگ آشنا شویم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.