• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

بسیاری از داشته‌ها و موفقیت‌های انقلاب روایت نشده است

  • کد خبر : 10611
  • 28 آبان 1401 - 8:44
بسیاری از داشته‌ها و موفقیت‌های انقلاب روایت نشده است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: امروز این انقلاب به اوج خود رسیده است و همچنان بسیاری از داشته‌ها و موفقیت‌های انقلاب روایت نشده است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه منشأ این اغتشاشات ایران قوی و آزاد است، اظهار کرد: اگر از جنس گاو شیرده سعودی بودیم دشمنان به کشور ما کاری نداشتند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در ۲۵ آبان سال ۶۱ مردم اصفهان ۳۷۰ شهید را در یک روز تشییع کردند افزود: اغتشاشگران تهدید می‌کنند بازارها را ببنیدید، ۲۵ آبان ۶۱ ، مغازه‌داران اصفهانی مغازه‌ها را برای تشییع شهدا تعطیل کردند، اصفهان همان اصفهان است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای به همه حمله کرده است، گفت: دشمنان سه روز فراخوان اعتصاب دادند، کاسبان را با ارعاب مجبور کردند تا مغازه‌شان را ببندند، این اعتصاب سراسری نیست.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب جنگ، جنگ روایات‌ها است و جنگ روایت‌ها جهاد تبیین می‌خواهد، بیان کرد: مسؤولان، مردم، ائمه جمعه و جماعت و هیئات مذهبی باید در جامعه جهاد تبیین کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب ایستاده‌اند و امروز این انقلاب به اوج خود رسیده است، گفت: امروز مردم، ایران قدرتمندی را می‌بینند که دیگر زیر بار حرف زور نمی‌رود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، هنر حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) و اهل بیت(ع) این بود که قبل از اینکه بنی‌امیه حادثه عاشورا و کربلا را روایت کنند، زینب(س) و امام سجاد(ع) حادثه عاشورا را روایت کردند، ما هنوز خیلی از داشته‌ها و موفقیت‌های این انقلاب را روایت نکرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.