• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

برخی فضاهای آموزشی دهاقان ناایمن هستند

  • کد خبر : 25392
  • 18 دی 1402 - 12:21
برخی فضاهای آموزشی دهاقان ناایمن هستند
سیناخبر- مدیرکل نوسازی استان اصفهان گفت: در پنج سال گذشته ۱۷ هزار کلاس از لحاظ گرمایشی استانداردسازی شده و اولویت این مهم با مدارس سالم است و سعی می‌کنیم در مدارس دهاقان هم با دید مثبتی این کار را بهتر انجام دهیم.

به گزاش روز دوشنبه سیناخبر نشست شورای آموزش‌وپرورش به ریاست علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس و اعضای این شورا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست مشکلات فضای فیزیکی و تجهیزاتی مدارس شهرستان دهاقان بررسی شد.

مدیرکل نوسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه در شهرستان کمبود فضای آموزشی نداریم، افزود: برخی فضاهایی که در دهاقان وجود دارد ناایمن هستند و باید تخریب و بازسازی شوند.

ناصر فتحی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به پروژه‌هایی که در کشور وجود دارد نمی‌توان کد جدیدی برای مدرسه‌سازی تعریف و بازسازی انجام شود؛ بلکه در ابتدا باید خیرین شروع به کار نمایند تا ما هم بتوانیم بازسازی را ادامه داده و پروژه را تکمیل نماییم.

*سرانه فضاهای آموزشی شهرستان دهاقان از متوسط کشوری بالاتر است

فتحی تصریح کرد: سرانه فضاهای آموزشی شهرستان دهاقان از متوسط سرانه کشوری بالاتر است.

وی افزود: در پنج سال گذشته ۱۷ هزار کلاس از لحاظ گرمایشی استانداردسازی شده و اولویت این مهم با مدارس سالم است و سعی می‌کنیم در مدارس دهاقان هم با دید مثبتی این کار را بهتر انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی استان اصفهان با اشاره به ساخت یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: هر ارگان و یا پیمانکاری که این مسکن‌ها را می‌سازد باید واحد آموزشی متناسب با جمعیت آن منطقه را پیش‌بینی و بسازد.

یک هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان بازسازی و نوسازی شد

فتحی با بیان اینکه مشکلات در مدارس بسیار زیاد هستند و باید با همکاری این مشکلات را برطرف کنیم گفت: در سال گذشته در طرح شهید عجمیان یک هزار کلاس بازسازی و نوسازی شده و تجهیز شده‌اند و این کار را در شهرستان دهاقان هم می‌توان با سرعت بیشتری انجام داد.

وی با اشاره به ایزوگام و آسفالت مدارس در زمینه نوسازی افزود: سهمیه دهاقان را ۲۰ درصد افزایش خواهیم داد تا این مشکل نیز مرتفع شود.

فرماندار شهرستان دهاقان در این نشست از مدیرکل خواست تجهیز نمازخانه‌های مدارس در اولویت قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=25392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.