• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
14

امسال ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد دهاقان اهدا شده است

  • کد خبر : 12968
  • 26 بهمن 1401 - 10:19
امسال ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد دهاقان اهدا شده است
سیناخبر- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهاقان گفت: در 11ماهه نخست امسال 19 سری کمک‌هزینه جهیزیه شامل ( یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز ، جاروبرقی، تلویزیون) با اعتباری بالغ بر 855 میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت و نیازمند اهدا شده است.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر عبدالرزاق میرزایی با اشاره  به پرداخت وام‌های ازدواج با هدف ترویج و تسهیل شرایط ازدواج افزود: وام‌های ازدواج تا سقف  ۱۵میلیون تومان، از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و در چارچوب وام‌های کارگشایی پرداخت می‌شود.

میرزایی با اشاره به سهم عمده مشارکت خیران در تأمین جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند و پرداخت وام‌های ازدواج، گفت: مردم نیکوکار با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نقش بسیار مؤثری در تأمین منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان داشته‌اند.

رئیس کمیته امداد اظهار کرد: با هدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کلاس‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت وام اشتغال به زوج‌های جوان، برگزاری جلسات مشاوره رایگان و ارائه بسته‌های تشویقی به زنان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور تشویق مددجویان به امر ازدواج است.

میرزایی  با اشاره به اجرای طرح کوثر باهدف کمک به ازدواج جوانان و تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت کمیته امداد، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد و یا با                            شماره گیری

 # ۰۳۱۳ * ۸۸۷۷ *

از طریق تلفن همراه و یا افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، جوانان نیازمند را در تأمین هزینه‌های ازدواج آسان یاری کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.