• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

طرح ابتکاری کانون فرهنگی‌هنری «ساجده» برای تحکیم خانواده برگزار شد

  • کد خبر : 11430
  • 23 آذر 1401 - 9:21
طرح ابتکاری کانون فرهنگی‌هنری «ساجده» برای تحکیم خانواده برگزار شد
سیناخبر- کانون فرهنگی‌هنری «ساجده» از کانون‌های فعال مسجدی شهرستان شهرضا است که با برگزاری جلسات «مهندسی موفق» با محور خانواده، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت‌های کتابخوانی توانسته بچه‌های مسجد را جذب و همراه کند.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر کانون فرهنگی هنری «ساجده» در جوار مسجد امام سجاد(ع) از کانون های مساجد فعال است، که در رشته های قرآنی، هنری و فرهنگی برای همه گروه های سنی برنامه دارد.

«فاطمه سلطانی» با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری ساجده، اظهار کرد: یکی از برنامه های این کانون برگزاری جلساتی به منظور تحکیم بنیان خانواده و با عنوان «مهندسی موفق» است که با حضور استادان زبده و برای زوج های جوان در طول سال برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ساجده مسجد امام سجاد(ع) ترویج سیره و معارف شهدا را از دیگر رویکردهای این کانون مسجدی برشمرد و بیان کرد: به همین منظور محافل انس با قرآن کریم، سرکشی به خانواده های شهدا و برگزاری یادواره شهدای با عنوان «آبروی محله» با همکاری بچه های مسجد انجام شده و می شود.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «ساجده» برشمرد و ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه های کتاب، اجرای طرح «شنبه های با کتاب» همراه با تقدیر از برگزیدگان این طرح، برگزاری مسابقات کتابخوانی در مناسبت های مختلف، برگزاری دوره های نویسندگی و شاعری از جمله برنامه های کانون در این محور است.

مدیر کانون فرهنگی هنری ساجده برگزاری جلسات آموزش صحیح وضو گرفتن برای دانش آموزان مقطع ابتدایی، برگزاری جلسات تلاوت نور، برگزاری جلسات نهج البلاغه شناسی و دوره های آموزش عربی، سلسله جلسات تدبر در قرآن کریم و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و کلاس های ورزشی را از دیگر برنامه های آموزشی این کانون مسجدی برشمرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.