• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

سپاه حافظ انقلاب اسلامی و منافع کشور است

  • کد خبر : 14814
  • 04 اردیبهشت 1402 - 9:14
سپاه حافظ انقلاب اسلامی و منافع کشور است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: تاکنون سپاه پاسداران توانسته به عنوان یک نیروی حافظ انقلاب اسلامی و کارآمد بدرخشد و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین باشد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید احمدی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با گرامی‌داشت روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دو سپهبد شهید دارد که این دو خاری در چشم دشمن بودند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه ارتش غیرتمندانه پای میهن و انقلاب ایستاده است، افزود: هواپیماهای جنگنده و سیستم‌های پدافند ایرانی سبب شده که دشمن بداند اگر تجاوزی کند، ساقط خواهد شد.

وی با اشاره به روز دوم اردیبهشت‌ماه و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تاکنون سپاه پاسداران توانسته به عنوان یک نیروی حافظ انقلاب اسلامی و کارآمد بدرخشد و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین باشد.

امام جمعه موقت شهرضا با تاکید بر ضرورت حجاب افزود: مسأله حجاب فرهنگی است و همه متولیان فرهنگی باید به این عرصه ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است، بیان کرد: واقعه صحرای طبس یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان در عملیات آمریکایی با نام پنجه عقاب است که تبلور قدرت امداد الهی است.

وی ادامه داد: این واقعه عبرت‌آموز در تاریخ معاصر که ناکامی آمریکا در دستیابی به توطئه‌های شوم خود و حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد، یکی از شکست‌های مفتضحانه را برای نظامیان آمریکایی رقم زد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه به فرموده سردار سلیمانی «والله هر کسی به سمت انقلاب تیری انداخت آواره شد»، خاطرنشان کرد: هر دست تجاوزگری به سمت انقلاب دراز شود بدون شک آن دست قطع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.