• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

زمین ۶۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم تامین شد

  • کد خبر : 10096
  • 09 آبان 1401 - 10:53
زمین ۶۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم تامین شد
سیناخبر- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۶۰۰ واحد از این طرح در شهرستان سمیرم تامین شده است.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر علیرضا قاری‌قرآن در ادامه سفرهای درون استانی خود، به شهرستان سمیرم عزیمت کرد و در طی آن از نزدیک روند اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی بالاخص طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان را مورد بررسی قرار داد. 

قاری قرآن  در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: مطابق با آخرین آمارها بیش از چهار هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم ثبت نام کردند که افزون بر سه هزار نفر آنان حائز شرایط اولیه بوده‌اند و تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند.  

وی ادامه داد: در حال حاضر زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سمیرم برای تعداد ۶۰۰ نفر از متقاضیان تامین شده است که پس از تهیه طرح تفکیکی و آماده سازی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: تا کنون زمین به ۲۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده در شهر سمیرم واگذار شده و روند اجرای پروژه نیز در مرحله سفت کاری قرار دارد. 

قاری‌قرآن گفت: از شش شهرِ شهرستان سمیرم، بیشترین ثبت‌نامی‌های نهضت ملی مسکن برای دو شهرِ سمیرم با تعداد ثبت نامی بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر و حنا با افزون بر ۷۹۰ نفر ثبت نامی بوده است. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.