• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
22

دهاقان ایستگاه ورزش همگانی ندارد

  • کد خبر : 3680
  • 23 فروردین 1401 - 9:37
دهاقان ایستگاه ورزش همگانی ندارد
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ورزش و جوانان گفت: دستگاه‌هایی که در قبال جوانان وظیفه‌ای بر عهده دارند، توجه جدی داشته باشند و در راستای حل مشکلات موجود همت کنند.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر علی جمشیدیان در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان  ضمن تبریک  ماه مبارک رمضان اظهار داشت : جلسه شورای ورزش و جوانان باید هر دو ماه یکبار  به صورت منظم برگزار شود.

جمشیدیان افزود: دستورالعمل‌های شورای ورزش و جوانان باید بومی‌سازی شده و سپس برای اجرای آن اقدام شود،کمیته‌های زیر مجموعه این شورا هم  باید تشکیل و بازخورد آن برای تصویب اعلام شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ورزش و جوانان گفت: دستگاه‌هایی که در قبال جوانان و ورزش وظیفه‌ای بر عهده دارند، توجه جدی داشته باشند و در راستای حل مشکلات موجود  همت کنند  تا  کم کم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز باشیم، همچنین مصوبه جاده سلامت باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

فرماندار شهرستان دهاقان همچنین اظهار داشت: برای جلسات رئیس هر اداره دعوت می شود و حتما نیاز است که شخص رئیس اداره در جلسه حضور پیدا کند و به صورت جدی مواردی که به دستگاه تحت امرش  محول می‌شود را پیگیری کند.

جمشیدیان  با بیان اینکه باید به ورزش بانوان توجه ویژه شود،  گفت:  زیر ساخت‌های لازم و امکانات مناسب باید برای ورزش بانوان  فراهم شود تا بانوان در این جهت محدودیتی را نداشته باشند و ما تمام تلاش خود را برای تأمین امکانات لازم به کار می‌گیریم.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهاقان نیز در این جلسه با تأکید بر  اهمیت توجه به مسأله ورزش و جوانان اظهار داشت: تشکیل شورای شهرستانی ورزش و جوانان باید در اولویت قرار گیرد.

محمد صالحی با اشاره به نبود ایستگاه ورزش همگانی در این شهرستان بیان کرد:  دهاقان تنها شهرستانی است که ایستگاه ورزش همگانی در آن وجود ندارد.

صالحی  همچنین بیان کرد: ایجاد ایستگاه سلامت کنار زمین چمن شهر دهاقان از مصوبات جلسه قبل بوده است که امید است در اسرع وقت مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=3680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.