• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

۲۸ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در شهرضا ثبت نام شده اند

  • کد خبر : 8615
  • 19 شهریور 1401 - 12:15
۲۸ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در شهرضا ثبت نام شده اند
سیناخبر- مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا گفت: تاکنون 28 هزار و 656 دانش آموز برای سال تحصیلی پیش رو ثبت نام شده اند که امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس اسلامی  در جلسه شورای آموزش و پرورش  که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در آموزش و پرورش شهرضا برگزار شد، گفت: مدارس برای دریافت شهریه تحصیلی با خانواده های کم بضاعت تا جایی که امکان دارد همکاری کنند و شان و عزت دانش آموزان در این زمینه حفظ شود.

سمیه محمودی افزود: امروزه در انتخاب مدارس برای ثبت نام علاوه بر جنبه آموزشی، جنبه تربیتی هم بسیار حائز اهمیت است که نیازمند توجه است.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این جلسه باتوجه به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو گفت: نیاز است کارکنان مدارس آمادگی رویارویی با دانش آموزانی که بصورت حضوری از مدارس دور بوده اند را با خلقیات و سبک زندگی جدید داشته باشند.

سید امیر جعفری افزود: نیازمندیم نحوه آموزش در مدارس به گونه ای باشد که هدایت تحصیلی دانش آموزان، جهت استفاده از ظرفیت های شغلی شهرستان باشد.

جعفری تاکید کرد: آموزش و پرورش باید از ظرفیت املاک مازاد خود جهت نو سازی مدارس استفاده کند و اگر نتواند از این ظرفیت جهت بهبود وضعیت مدارس شهرستان استفاده کند این املاک جهت استفاده دولت معرفی خواهند شد که بهترین راه، استفاده این ظرفیت ها در خود شهرستان است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهرضا گفت: آسیب های ناشی از دوران کرونا شناسایی و آموزش های لازم به کادر مدارس داده شده و آمادگی لازم برای آموزش حضوری را داریم. 

احمد رمضانی بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان نسبت به سال گذشته کمی افزایش داشته و تا کنون ۲۸ هزار و ۶۵۶ دانش آموز برای سال تحصیلی پیش رو ثبت نام کرده اند که ثبت نام  370 دانش آموز مهاجر از استان های مختلف و  760 دانش آموزش اتباع را نیز داشته ایم.

رمضانی افزود: ۳۶ دانش آموز تارک تحصیل شناسایی شده اند که موفق به بازگشت تحصیلی ۱۸ نفر از آن ها شدیم.

وی گفت: تلاش می کنیم با همکاری نهاد های مربوطه، حمل و نقل عمومی در مناطقی که رفت و آمد دانش آموزان در آن ها دشوار است را پیگیری و  برای رفع آن تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.