• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

بارش‌های اخیر در دهاقان خسارتی نداشت

  • کد خبر : 7557
  • 10 مرداد 1401 - 9:16
بارش‌های اخیر در دهاقان خسارتی نداشت
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان با بیان اینکه خوشبختانه بارش‌های اخیر خساراتی در پی نداشت، گفت: نیروهای هلال احمر و بسیج کمک‌هایی از جمله مواد غذایی، پتو، نایلون در بین خانوارهای عشایری که دارای مشکل بودند توزیع کردند.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر علی جمشیدیان با اشاره به هشدار‌های هواشناسی در خصوص بارندگی سیل آسا شهرستان اظهار داشت: در این خصوص جلسات مختلفی در حوزه بحران تشکیل شد که روز پنجشنبه ساعت ۱۹ مانور لحظه صفر با حضور تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران صورت گرفت و در مدت نیم ساعت همه اعضا در جلسه حضور پیدا کردند، همچنین اداراتی که در آماده باش قرار داشتند به صورت سرزده مورد بازدید قرار گرفت و به تعداد کمی از ادارات نیز که آمادگی خود را اثبات نکرده بودند  تذکراتی داده شد.

جمشیدیان با اشاره به بارش‌ها در این شهرستان گفت: خوشبختانه این بارش‌ها خساراتی در پی نداشت، نیروهای هلال احمر و بسیج کمک‌هایی از جمله مواد غذایی، پتو، نایلون در بین خانوارهای عشایری که دارای مشکل بودند توزیع کردند.

وی با بیان این‌که جمعه نیز شهرستان دهاقان بارش‌هایی را داشت، گفت: بیش‌ترین حجم بارش‌ را در اطراف شهر گلشن و مزارع این منطقه شاهد بودیم که با مدیریت تیم بحران مستقر در منطقه اتفاق منجر به خسارت را نداشتیم.

فرماندار دهاقان با بیان این‌که نباید سهل‌انگاری اتفاق بیفتد، گفت: بنا بر آخرین اطلاعیه‌هایی که از سمت سازمان هواشناسی صادر شده هنوز وضعیت ما در حالت بحرانی قرار دارد و باید ضمن آماده‌باش کامل، منتظر رگبار‌های سیل‌آسا در شهرستان برای ساعات آتی و همچنین برای فردا نیز مناطق جنوبی استان بارش‌ را خواهند داشت.

جمشیدیان تأکید کرد:  به هیچ وجه مردم برای تفریح و گردش در حاشیه رودخانه‌ها استقرار نداشته باشند تا خدای ناکرده مشکلی برای سلامتی مردم پیش نیاید.

فرماندار دهاقان با بیان این‌که تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران باید همچنان در آماده باش کامل باشند ادامه داد: امیدواریم بارش‌های آتی نیز خسارتی را در بر نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.