• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

اشتغال‌زایی در دهاقان ۷۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 11063
  • 12 آذر 1401 - 12:31
اشتغال‌زایی در دهاقان ۷۰ درصد افزایش یافت
سیناخبر - فرماندار دهاقان گفت: میزان اشتغال‌زایی در دهاقان در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر  علی جمشیدیان در جلسه کارگروه اشتغال دهاقان با بیان اینکه اقتصاد از جمله عواملی است که می‌تواند کشور را بیمه کند، اظهار داشت: اقتصاد کشور وابسته به نفت است و دسترسی ایران به آب‌های آزاد و تبدیل شدن به عنوان شاهراه بین المللی یک مزیت بسیار بزرگ تلقی می‌شود.

جمشیدیان تصریح کرد: دولت عزم خود را برای پیشرفت ایران جزم کرده است، بعد از ۴۳ سال پیشرفت ایران و تبدیل شدن به یک قدرت جهانی را میسر سازد و هیچ ایرانی با غیرت به سمت زانو زدن در برابر بیگانگان نمی‌رود و این مسیر موفقیت قطعاً ادامه دار خواهد بود.

وی گفت: در جلسه‌ای که مقام معظم انقلاب با مردم اصفهان داشتند بر امر مهم امیدآفرینی بسیار تاکید نمودند؛ زیرا کسی که مردم را از نظام و دستاوردهای آن ناامید کند در صف دشمنان قرار دارد.

فرماندار دهاقان با اشاره به بررسی و پاسخگویی به مشکلات هفتگی مردم مطرح کرد: در پنجشنبه‌های پیگیری، مطالبات مردم به فرماندار ارسال می‌شود و از طریق استان هم پیگیر رفع این مشکلات خواهیم شد.

جمشیدیان ضمن زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر تصریح کرد: کنگره شهدای استان اصفهان در سال آینده برگزار خواهد شد که پیرو این امر مهم همه باید آماده تهیه تدارکات و مقدمه آن باشند.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ارسال شده برخی مسئولان در پرونده‌های دادگستری شهرستان، دخالت می‌کنند، در صورتی که هیچ مدیر، مسئول و کارمندی حق دخالت در پرونده‌های قضائی را ندارند و دیگر این امر تکرار نشود.

فرماندار دهاقان از رشد چشمگیر اشتغال‌زایی در شهرستان دهاقان خبر داد و عنوان کرد: در سال جاری، شاهد رشد ۷۰ درصد اشتغال زایی در سطح شهرستان بوده‌ایم اما برخی ادارات اعلام کردند که ما برای این موضوع طرحی نداریم که این امر نشان دهنده بی همتی مدیر اداره است و از این پس همه ادارات باید خود را موظف بدانند و همه اعتبارات مربوطه را جذب کند.

جمشیدیان با اشاره به تخصیص اعتبارات میلیاردی در سفر ریاست جمهوری گفت: ما پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان دهاقان هستیم، همچنین سایر مسئولان هم باید پیگیری‌های لازم را در این باره انجام دهند و برای جامعه عمل پوشاندن به مصوبات کوشا باشند.

وی افزود: همه اعتبارات در سفر ریاست جمهوری و استاندار به شهرستان دهاقان باید تا ریال آخر، جذب و منجر به نتیجه شود و همچنین عدم جذب در این باره باید علت یابی و پیگیری شود.

فرماندار دهاقان اعلام کرد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی روند رو به رشدی را در دهاقان دارد و در حال حاضر جامعه کارگری شهرستان مشغول به کار هستند که البته وجود گلخانه‌ها و سورتینگ‌ها بسیار مؤثری بوده‌اند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.